Herkenbaarheid en onderscheid

Cbt is meer dan 25 jaar opleider binnen de maakindustrie. Cbt onderscheidt zichzelf van haar concurrentie door haar dienstverlening aan te passen op de strategische doelstellingen van haar opdrachtgevers. Dit doen ze door het aanbieden van diverse maatwerk leerinterventies en een aanbod van meer dan 50 trainingen en opleidingen. Door de jaren heen heeft Cbt flinke sprongen en veranderingen doorgemaakt, ook op het gebied van marketing, zoals het meerdere keren vernieuwen van haar logo en slogan: ‘Resultaat uit opleiden.’ Voor een heldere brandidentiteit, scherpe positionering en een gerichte marketingstrategie ontwikkelt Yeps jaarlijks een nieuw marketingplan voor Cbt. Deze plannen leggen de grondslag voor de marketing van Cbt waaraan wij intensief blijven bouwen. En hoe mooi is het om te zien dat het bedrijf waaraan je meewerkt inmiddels zo hard groeit dat ze dit jaar het FD Gazellen Award in ontvangst hebben genomen!

Online marketing

Contentcreatie

Animatie Cbt 25 jaar

Voor de promotie van het 25 jarig jubileum van Cbt ontwierp Yeps een tijdelijk logo en animeerde dit tot een korte video voor haar sociale media, website en andere kanalen.

Geanimeerde kerstkaart

Ieder jaar ontwikkelen wij voor Cbt een geanimeerde kerstkaart die ze communiceren naar haar klanten en op social media. Als je goed kijkt, zie je dat we altijd iets van de organisatie in de kaart laten terug komen!