Jouw team
Een gedreven en hardwerkend team
We zijn dan wel een marketing- en communicatiebureau, maar we zien onszelf veel liever als jouw eigen marketingafdeling. Wij geloven namelijk dat we pas van jouw ambitie een succesverhaal kunnen maken wanneer wij jouw organisatie zowel intern als extern goed kennen.
Onze visie
Samen met onze opdrachtgevers alle bedrijven, groot of klein, zichtbaar maken in de markt en ze daarmee naar succes te brengen.
Onze missie
Uitdagingen aanpakken en doelstellingen behalen door verwachtingen te overtreffen. We geloven in een persoonlijke aanpak en gaan net even verder dan je verwacht. Met frisse en creatieve concepten en gedreven marketing brengen we onze klanten naar resultaat.
Bobbie Heijneman
operationeel manager
Als operationeel manager ben ik verantwoordelijk voor alle operationele zaken van Yeps, maar daarnaast werk ik ook uitvoerend mee! Ik verdiep mij in merken en draai daarbij mijn hand niet om voor complexe vraagstukken! Marketingplannen, strategische vraagstukken en soms een mooi design, daar word ik gelukkig van! Ik vind het daarnaast super leuk om van mijn collega’s te leren. Doordat ieder zijn/haar eigen expertise heeft, is het mega interessant om die kennis met elkaar te delen. Je zou mij kunnen omschrijven als gedreven, creatief en lekker geordend!
Steven Dijkers
multimediaspecialist
Ik zou mezelf omschrijven als een bescheiden, leergierige nerd. Ik ben een echte duizendpoot en altijd bezig om de nieuwste technologieën op het gebied van design, online marketing en websitedevelopment te leren. Ben ik druk? Ja, best wel! Maar ik haal heel veel energie uit mijn werk en koffie helpt natuurlijk ook 😉.
Sebastiaan Smit
(online) merkstrateeg
Ik ontwikkel graag strategieën en designs die mensen in beweging zetten. Dat doe ik door onderscheidende, relevante en effectieve concepten te bedenken. Perfectie bestaat niet, dat weet ik als merkstrateeg als geen ander. Het kan altijd beter! Toch streef ik er altijd naar het beste in merken naar boven te halen, zowel online als offline! Ik denk graag samen met mijn collega’s over hoe we een scherpe merkpositionering neer kunnen zetten. Door bij elke beslissing een kritische bril op te zetten, kunnen we concepten altijd verbeteren en verfijnen.
Fabiaan Kadir
online marketeer
Sara Stoffels
content marketeer
Als content marketeer word ik het meest blij van het bedenken van frisse teksten en daarom rock ik ‘m op mijn toetsenbord! Ik hou van lekker duidelijk en concreet. En ik geloof dat je met sterke tekst in combinatie met de juiste beelden écht op gaat vallen. Ook ben ik een echte teamspeler, daarom ben ik ontzettend blij dat ik in een team zit vol creatievelingen waarmee ik kan sparren. Ik hou van avontuur en ga graag de uitdaging aan. Dus ik zou zeggen – let’s go!
Joël Vermeulen
junior multimediaspecialist
Ik hou ervan nieuwe technieken te leren en deze toe te passen op mijn werk. Als anderen een creatieve boost nodig hebben, kunnen ze altijd bij mij terecht. Mijn creativiteit uit zich in het maken van de vetste 2D- en 3D-animaties die ik met trots aan klanten, collega’s, familie en vrienden presenteer! Stiekem ben ik een echte nerd, ik ben één van de eersten die op de hoogte is van de nieuwste trends in het medialandschap en op het gebied van gamen 🎮. Heb je een vooruitstrevende grafische animatie nodig? Dan ben je bij mij aan het juiste adres!
Cees Quak
adviseur
Met een flinke bak ervaring heb ik bij Yeps een adviserende rol. Ik denk graag met het team na over nieuwe diensten, ontwikkelingen en de groei van Yeps. Als ik zie met hoeveel passie zij marketing- en communicatieplannen opstellen en uitvoeren voor onze klanten, krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Klanten staan altijd op één en de resultaten liegen er niet om, super!
Remco Kamphuis
financieel manager
Als manager finance ben ik verantwoordelijk voor het voeren van de financiële administratie: van inboekwerk tot aan de jaarrekening. Het leuke van mijn functie is dat ik nauw betrokken word bij het nadenken over nieuwe ontwikkelingen en de groei van Yeps. Je kan mij omschrijven als accuraat, gestructureerd en analytisch sterk. Dat klinkt allemaal erg serieus, maar stiekem ben ik ook heel grappig!
Let's create brands.
Het nemen van de juiste stappen is lastig als je niet precies weet waar je moet beginnen. Vertel ons jouw ambitie en creëer samen met ons een strategie die jouw succesverhaal maakt. Durf jij de uitdaging aan?