Het belang van Customer Experience

Het belang van Customer Experience

De customer experience is erg belangrijk wanneer het gaat om je klanten tevreden te houden of maken over jouw dienst of product. In deze blog vertellen wij je alles over de Customer Experience!

read more
Is linkbuilding nog steeds belangrijk?

Is linkbuilding nog steeds belangrijk?

Ben jij nog aan het backlinken zoals je 10 jaar geleden ook al deed? Of ben je überhaupt niet bekend met linkbuilding? Laat ons je vertellen waarom linkbuilding zo belangrijk is en hoe je het toepast in de praktijk.

read more
Wat is marketing automation?

Wat is marketing automation?

Wat is marketing automation eigenlijk? Hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf? Wij geven verschillende voorbeelden van marketing automation, zodat jij precies weet hoe je kan starten.

read more
De 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini

De 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini

Je klant onbewust beïnvloeden door middel van de principes van Cialdini? Wij hebben ticks en tricks voor je op een rij gezet. Ga gelijk van start, en zorg ervoor dat je klant onbewust meer geld bij je achter laat.

read more