Start vandaag met groeien!
Op zoek naar een online marketing bureau in Arnhem dat op een eerlijke wijze meedenkt met jouw bedrijf? Yeps begrijpt dit als geen ander en maakt het prioriteit om echt na te denken over the bigger picture. Wat zijn jouw bedrijfsdoelen en wat wil je uitstralen? Wij maken de vertaalslag!
Wij werken samen met jou aan het vergroten van naamsbekendheid, het binden van klanten aan jouw organisatie en potentiële klanten overhalen tot actie. Wij stemmen de strategie af op jouw marketingbehoeften, waarbij we jouw ambitie en doelen niet uit het oog verliezen. Korte lijntjes vinden wij fijn, snel schakelen met klanten staat centraal. Wij hebben alle disciplines in huis om van jouw organisatie een merk te maken waar de doelgroep niet omheen kan!
Yeps is een online marketingbureau in het centrum van Arnhem dat ook voor klanten klaarstaat in de wijde omgeving. Als echt Arnhems marketingbureau vinden wij het ontzettend leuk om klanten uit onze eigen stad te bedienen. Wij gaan graag met je aan de slag om te werken aan mogelijkheden op het gebied van marketing.
Yeps is een online marketingbureau met de focus op:
Als echte vakidioten weten we precies hoe online marketing werkt. Wij geloven dat vindbaarheid, verleiden en uiteindelijk conversie, de belangrijkste pijlers zijn van jouw online prestaties.
Wij bieden verschillende diensten aan op gebied van online marketing. Wij doen waar we goed in zijn, waar we energie van krijgen en waar onze expertise ligt! Wij helpen door jouw:
Website neer te zetten als hét visitekaartje van jouw bedrijf, met een strak design en de mogelijkheden van een custom WordPress-website.
User-experience (UX) te analyseren en conversies te optimaliseren
Vindbaarheid te verbeteren in de zoekmachines, door middel van SEO en SEA
Customer care en klantbinding door middel van e-mailmarketingcampagnes neer te zetten als een huis
Het grote voordeel voor bedrijven in Arnhem en omstreken, is dat wij in de buurt zitten. Wij hechten waarde aan goed overleg en houden daarom van korte lijnen en snel schakelen met klanten. We geloven dat voor een goede samenwerking kwalitatief overleg nodig is. Speelt er iets actueels en heb je behoefte aan spoedoverleg? Dan komen we bij je langs, onderweg of op kantoor. Heb je een korte vraag? Dan kan je ons altijd even bellen tijdens kantoortijden en dan staan we voor je klaar.
Voordat we starten, vinden wij het belangrijk om onze klanten goed te leren kennen. We starten daarom met een kennismakingsgesprek. Hier mag jij alles op tafel gooien en bespreken wij juist de problemen waar jij tegenaan loopt. Ben je op zoek naar oplossingen voor bepaalde pijnpunten binnen jouw bedrijf, dan denken wij hier graag in mee. Daarbij zijn wij ook heel benieuwd naar jouw organisatie: de identiteit, visie, missie en doelen. Waar wij energie van krijgen is om het merkverhaal van jouw bedrijf neer te zetten en om dit uit te dragen in alle marketinguitingen. Zo werken we samen aan het vormgeven van jouw organisatie en het bereiken van jouw doelgroep.
Voor goede besluitvorming is goede analyse nodig. Aan het begin van de intake analyseren we alle informatie die beschikbaar is op het gebied van marketing. Zo analyseren we je website op technische aspecten en op vormgeving. We voeren altijd een SEO-audit en analyse uit ter voorbereiding op onze adviezen. Hierbij analyseren we het bereik op sociale media en de huidige resultaten hiervan. Zo komen wij tot een weloverwogen advies en een plan, zodat bij de start alle neuzen dezelfde kant op staan.
Wie jij bent als organisatie en wat jouw doelen zijn, zijn de kaders waarbinnen wij werken. Jij bepaalt welke richting we op gaan en waar jouw focus ligt, we geven vervolgens advies op maat. Als marketingbureau adviseren we over welke opties er allemaal mogelijk zijn, zodat jij een weloverwogen keuze kan maken.
Na het kennismakingsgesprek, de analyse en het vaststellen van jouw doelen, maken we een plan en een bijbehorende planning. Aan de hand hiervan gaan wij van start met de werkzaamheden. We hanteren voor grotere projecten vaak meerdere fases. Zo behouden we het overzicht en werken we stapsgewijs toe naar alle doelen.
Door middel van rapportages brengen wij nauwkeurig de voortgang van de marketingactiviteiten in kaart. Dit helpt om werkzaamheden en projecten inzichtelijk te houden, voor zowel ons als voor de klant. Daarnaast houden wij maandelijkse meeting om de stand van zaken en eventuele verbeterpunten door te nemen. En niet te vergeten: om de behaalde successen te vieren!
Je merkt dat je echt te maken hebt met een marketingbureau dat werkt als team, heel goed samenwerkt, sterke communicatie heeft en een complete dienst levert. Ik heb het gevoel dat ze bij Yeps echt weten wat ze doen, het zijn echte specialisten, en dat blijkt maar weer uit het resultaat. Ik vind het vooral fijn dat ik alles onder één dak heb en zelf niet meer hoef te schakelen tussen meerdere partijen, dat is erg prettig.
Yeps heeft goede SEO-vriendelijke websiteteksten geschreven en wist de gewenste tone-of-voice door te voeren, zodat de website echt onze identiteit weergeeft.