Korte lijntjes en nauwe betrokkenheid.
Strategisch afgestemd op specifieke B2B-doelgroep.
Contentontwikkeling en strategische aanpassingen voor doelgroep.
Consis Academie is opleider van Wft-modules in de financiële wereld, op mbo-, hbo of wo-niveau. Een aantal jaar geleden is Consis Academie met Yeps gaan samenwerken, omdat ze zich bij hun toenmalige marketingbureau al een tijd lang een ‘nummertje’ voelden. Vanaf het eerste moment van de overstap, hebben Yeps en Consis nauw samengewerkt en hielden korte lijntjes. Hierdoor leerde Yeps de organisatie goed kennen en konden de marketingadviezen goed afgestemd worden om de behoeften.
Yeps heeft nagedacht over het uitbreiden van de website door extra content te ontwikkelen. Deze content is afgestemd op de specifieke B2B doelgroep van Consis. Hiervoor heeft Yeps zich verdiept in de doelgroep en de concurrentie van Consis. Regelmatig is er overleg met Consis, waarbij Yeps nadenkt over welke kansen er nog op strategisch gebied liggen en worden er aanpassingen gedaan op de website. Hierbij is snel schakelen en laagdrempelig contact een werkwijze die beiden partijen fijn vinden!