Technische en visuele verbeteringen verhogen vindbaarheid.
Optimalisatie van landingspagina's verbetert zoekmachineprestaties.
Vernieuwd ontwerp en uniforme huisstijl verbeteren gebruiksvriendelijkheid.
Wat vroeger een inktfabriek was, is nu een bruisend ondernemerscentrum; OC de Pelikaan. Een historisch pand in hartje Zevenaar waar ondernemers kantoorruimtes kunnen huren. Om te zorgen dat alle ruimtes verhuurd worden, dient het ondernemerscentrum goed vindbaar te zijn. Niet alleen fysiek, maar ook online. Met die vraag is OC de Pelikaan bij Yeps terecht gekomen.
Toen Yeps aan de slag wilde met een SEO-strategie voor het verbeteren van de vindbaarheid, kwam al snel naar boven dat de website te sterk verouderd was. Op deze manier kon SEO niet goed toegepast worden, dús moest ook de website onder handen genomen worden.
De website onderging technische en visuele aanpassingen, die essentieel waren voor het vervolgtraject. Deze verbeteringen hebben de vindbaarheid aanzienlijk verhoogd. De visuele aanpassingen zijn voordelig geweest voor de merkbeleving van bezoekers. Daarnaast heeft de technische update de veiligheid van de website volledig hersteld.
Om de prestaties binnen zoekmachines te verbeteren, zijn de landingspagina’s van de website geoptimaliseerd door middel van een uitgebreid zoekwoordenonderzoek. Op basis hiervan zijn de teksten herzien en zijn er extra landingspagina’s gecreëerd. Deze aanpassingen leveren nog steeds positieve resultaten op en de website blijft stijgen in de zoekresultaten.
De website is vernieuwd met een fris ontwerp en een uniforme huisstijl die consequent doorgevoerd is op alle pagina’s. Dit zijn verbeteringen zoals duidelijk zichtbare contactgegevens, het beter uitlichten van de unieke verkooppunten (USP’s) en meer overtuigende conversieknoppen op strategische plekken. Dankzij deze vernieuwingen heeft de website nu van een moderne look en verbeterde gebruiksvriendelijkheid, wat bijdraagt aan een positievere gebruikerservaring.