Wil jij met jouw bedrijf klanten bereiken in regio Oosterbeek en omstreken? Breng jouw product of dienst onder de markt door ze lokaal te benaderen met SEO.. Een klant die opzoek is naar een product of dienst in jouw regio, gaat dankzij lokale SEO jouw bedrijf hoog in de zoekresultaten zien. Yeps is gespecialiseerd in het optimaliseren van online zichtbaarheid, en kan jou daarom helpen aan een succesvolle online strategie die omzet oplevert.
Wil jij ook SEO inzetten om jouw klanten lokaal te benaderen, maar heb je behoefte aan advies? Neem vrijblijvend contact met ons op.
Getriggerd door lokale SEO? We geven graag een toelichting over deze vorm van SEO. Wanneer jij in een zoekmachine op zoek gaat naar een bedrijf, product of dienst, typ je deze zoekterm vaak in bij Google. Het algoritme van zoekmachines laat jouw resultaten zien op basis van allerlei criteria, waaronder jouw locatie. Hoe beter de informatie aansluit bij de criteria, hoe groter de kans is dat Google jouw bedrijf een “hoge positie” geeft.
We hechten waarde aan een nauwe samenwerking met onze klanten. Dit doen we omdat we vinden dat je als klant je gehoord, gezien en betrokken moet voelen in het proces. Wij zijn gedreven om samen het beste resultaat te behalen. SEO blijft zich ontwikkelen en dit houden wij dan ook scherp in de gaten. Om hierop in te spelen, houden we maandelijks een meeting om de resultaten te bespreken en de strategie aan te passen. Dit zorgt er ook voor dat we doelgericht werken richting de beoogde resultaten.
Of je nu kiest voor een regionale of landelijke SEO-strategie. SEO heeft tijd nodig om te floreren. Het duurt tussen de zes en twaalf maanden voordat de eerste resultaten zichtbaar zijn. Zoekmachines moeten jouw website eerste leren kennen, voordat ze topposities toekennen. In die tijd bouwen wij aan een stevige basis voor de vindbaarheid van jouw website, zodat jij voldoet aan de eisen van de zoekmachines. Deze basis bestaat uit een verbeterde websitestructuur, ontwikkelen van landingspagina, conversie optimalisatie en de plaatsing van backlinks. Dankzij deze structurele inspanningen, scoort jouw website straks beter in de zoekmachines. Dit gaat zich vertalen in meer bezoekers op de website en een toename in het aantal conversies.
Om passende doelen te kunnen stellen voor jouw SEO-strategie maken we eerst een analyse van het bedrijf. Hierin onderzoeken we de doelstellingen, concurrenten en doelgroep van jouw bedrijf.
Hierop volgend onderzoeken we het online zoekgedrag van de doelgroep. Dit is essentieel om te bepalen wat de kansen zijn voor een SEO-strategie. Wij zullen ook zeker aangeven wanneer er weinig gezocht wordt naar producten en diensten die jouw bedrijf aanbiedt.
Wanneer het online groeipotentieel in kaart gebracht is, voeren wij een volledig zoekwoordenonderzoek en SEO-audit uit. We kijken vanuit een breed perspectief naar het zoekgedrag van jouw doelgroep om de SEO-strategie zo goed mogelijk te laten aansluiten. Daarnaast zorgen we ervoor dat de website op technisch vlak aan de zoekmachine-richtlijnen voldoet en conversie-gericht opgesteld wordt.
Een passende contentstrategie speelt bij SEO een grote rol. Aan de hand van deze strategie worden nieuwe landingspagina’s en blogberichten geschreven. Met behulp van deze teksten zorgen we ervoor dat zoekmachines waarde toekennen aan jouw bedrijf. Daarnaast versterken wij posities van jouw bedrijf door het plaatsen van kwalitatieve backlinks. Dit laat zien dat ook andere websites jouw bedrijf als autoriteit zien.
Een SEO-strategie valt en staat met drie belangrijke pijlers. De eerste pijler van SEO is autoriteit, wat inhoudt dat jouw website zowel voor de gebruiker als voor Google betrouwbaarheid, expertise en ervaring moet uitstralen. Je toont aan dat jouw bedrijf kwalitatieve inhoud biedt, en verwijzingen ontvangt van websites die deze kwaliteit erkennen. De daaropvolgende pijler van SEO is content, waarbij de focus wordt gelegd op passende informatie. Zoekmachines willen de gebruiker relevante inhoud bieden aan hun zoekopdrachten, waardoor het essentieel is om je teksten op dit vlak te optimaliseren. De laatste pijler van SEO staat voor Techniek en draait om het leveren van de juiste informatie en een prettige gebruikerservaring. Zonder een stevige fundering kan jouw website niet functioneren, én verslechterd jouw positie binnen de zoekresultaten.
Een SEO-landingspagina is een pagina die geoptimaliseerd is om gevonden te worden via één of meerdere specifieke woorden of zoekopdrachten in Google. Door meer SEO pagina’s toe te voegen aan je website, wordt jouw online zichtbaarheid verbeterd. Het maken van landingspagina’s zijn daarom een belangrijk onderdeel van een SEO-strategie.
Je merkt dat je echt te maken hebt met een marketingbureau dat werkt als team, heel goed samenwerkt, sterke communicatie heeft en een complete dienst levert. Ik heb het gevoel dat ze bij Yeps echt weten wat ze doen, het zijn echte specialisten, en dat blijkt maar weer uit het resultaat. Ik vind het vooral fijn dat ik alles onder één dak heb en zelf niet meer hoef te schakelen tussen meerdere partijen, dat is erg prettig.
Yeps heeft goede SEO-vriendelijke websiteteksten geschreven en wist de gewenste tone-of-voice door te voeren, zodat de website echt onze identiteit weergeeft.