SEO Zutphen

Jaloers op de concurrent die hoog staat in de zoekmachines en lukt het beter scoren in zoekmachines zelf niet? Schakel dan een bureau in die jouw bedrijf helpt bij het realiseren van meer verkeer vanuit zoekmachines naar jouw website.

Het toepassen van lokale SEO in de omgeving Zutphen is bijvoorbeeld een effectieve manier om jouw lokale doelgroep te bereiken. Via lokale SEO ben je ook terecht gekomen op deze pagina, waarschijnlijk wil jij dat ook realiseren in jouw branche. Het kan ook zijn dat je specifiek op zoek bent naar een SEO-bureau die in de regio gevestigd is. In beide gevallen is Yeps het overwegen waard.

Gratis potentieonderzoek
Diepgaande kennis van de lokale markt
Begrijpelijke aanpak

Jouw SEO-specialisten gevestigd in de regio Zutphen

Onze ervaring is dat een bureau die in de buurt is gevestigd een samenwerking soepeler laat verlopen. Speelt er iets belangrijks in jouw bedrijf dat van toepassing is op de SEO-strategie? Een bureau in de buurt is doorgaans sneller bereikbaar en ben je binnen no-time bij ons op kantoor. Onze SEO-specialisten verwelkomen je met open armen en bieden snel hulp.

Sebastiaan en Isabel met brainstormkaarten
Klaar met complexe SEO-strategieën?
Wij ook! Benieuwd hoe wij concreet, doelgericht en bondig een effectieve lokale of landelijke SEO-strategie voor je ontwikkelen die inzicht geeft in jouw online groeipotentieel? Vraag de gratis vindbaarheidscheck aan.

Merken waar we voor werken

Logo Vakmanschap Techniek
logo top beveiliging
Logo Eureka
logo Celine Marelia
logo Arnhem Studiestad
logo De Batouwe
logo OC de Pelikaan
logo Cbt
Logo Wij Techniek
Logo HAN
Stefan, Fabiaan en Sebastiaan met sticky notes op het raam

Werkwijze die voldoet aan zoekmachine richtlijnen

Investeren in SEO is waardevol als je op de lange termijn stabiele resultaten behaalt. Het behalen van zulke resultaten is mogelijk als de werkzaamheden in lijn zijn met de richtlijnen van zoekmachines. De strategie en werkzaamheden die wij uitrollen zijn hierop gericht. Er zijn tactieken die op de korte termijn rendabel zijn, maar vaak is dit van korte duur en in strijd met de richtlijnen. Kies daarom voor een bureau dat eerlijk is over de wijze waarop de resultaten behaald worden.

Logo Semrush
Logo Google Tag Manager
Logo Screaming Frog
Logo Hotjar
Logo Google Analytics
Logo Rank Math

Waarom de hulp inschakelen van een bureau?

Investeren in SEO is waardevol als je op de lange termijn stabiele resultaten behaalt. Het behalen van zulke resultaten is mogelijk als de werkzaamheden in lijn zijn met de richtlijnen van zoekmachines. De strategie en werkzaamheden die wij uitrollen zijn hierop gericht. Er zijn tactieken die op de korte termijn rendabel zijn, maar vaak is dit van korte duur en in strijd met de richtlijnen. Kies daarom voor een bureau dat eerlijk is over de wijze waarop de resultaten behaald worden. SEO.

Waarom de hulp van een bureau inschakelen?

Druk bezig met je onderneming of ontbreekt diepgaande SEO-kennis in het marketingteam? In beide gevallen is een bureau de redende engel:

  • Onze SEO-specialisten werken met de beste SEO-tools die op de markt aanwezig zijn.
  • Bespaar tijd en geld door het uit handen geven van SEO-werkzaamheden. Focus op de grote lijnen waar jij als ondernemer of marketingmanager op wil richten.
  • Door de ervaring van een bureau voorkom je beginnersfouten als je het zelf doet.
  • Naast het uitvoeren van werkzaamheden voorzien wij jouw eigen medewerkers ook van advies. Op deze manier leert jouw marketingteam inhoudelijk over SEO.
Fabiaan op trap zittend met koffie

Elke maand evalueren we samen de resultaten

Zoekmachine­optimalisatie is een traject waarvan je de vruchten op de lange termijn plukt. In het begin krijgt elke bureau de vraag hoelang het duurt voordat het wat oplevert. Houd rekening met ongeveer 6 tot 12 maanden. Neemt niet weg dat de eerste maanden belangrijk zijn. In deze maanden wordt de basis gelegd. Mede hierom is er in deze fase veelvuldig contact. Elke maand is er een meeting waarin de werkzaamheden en resultaten besproken worden. Op deze manier zie jij als klant hoe jouw “SEO-medewerkers” werken aan website.

Hoe werken wij aan de SEO van jouw website?

1.

Kennismaken met jouw bedrijf

Bij het kennismakingsgesprek met de klant zijn we benieuwd naar jouw bedrijf en de bedrijfsdoelen die nagestreefd worden. Voordat we overgaan naar een SEO-strategie gaan we op zoek naar de verbindende factoren van jouw onderneming met Zutphen en de regio.

2.

Onderzoek naar SEO-potentie

Een website met veel bezoekers via zoekmachines klinkt aantrekkelijk, toch is niet voor elk bedrijf SEO weggelegd. Investeren in SEO is dan niet de beste optie. Het voorkomen van een weggegooide investering doen we door het uitvoeren van een potentieonderzoek. In deze fase wordt onderzocht of SEO überhaupt potentie heeft. Is het antwoord: ja? Dan wordt het tijd voor het maken van een strategie.

3.

SEO-strategie ontwikkelen

Een SEO-strategie begint met een uitgebreid zoekwoordenonderzoek. Dit onderzoek wordt de basis van de strategie. Afhankelijk de bedrijfsdoelen kiezen we uiteindelijk de zoekwoorden waar pagina’s voor geschreven worden. Dit kan gericht zijn op de regio Zutphen, maar ook een landelijke-strategie is een optie. Naast het ontwikkelen van de strategie besteden we ook aandacht aan het inrichten van analyse-tools en het vinden van verbeterpunten voor de website.

4.

Uitvoeren van SEO-strategie

In elke SEO-strategie staan drie onderdelen centraal: techniek, content en autoriteit. In de maandelijkse werkzaamheden vertalen we deze factoren in concrete werkzaamheden. Aan het begin van de nieuwe maand ontvang je een rapportage met de resultaten en verrichte werkzaamheden. Deze worden in de maandelijkse meeting besproken.

Klaar om de lokale ambitie van je bedrijf te benutten?
Wij kunnen niet wachten om de lokale ambitie van jouw bedrijf in kaart te brengen en je te vertellen waar je groeipotentieel zit. Wist je dat het meeste groeipotentieel vaak lokaal te behalen valt? Neem vandaag nog contact op voor een gratis kennissessie en ontvang een advies op maat. Jouw lokale zichtbaarheid begint hier!

Het budget dat nodig is om jouw online groeipotentieel te versterken is voorafgaand niet te voorspellen. Dit is namelijk sterk afhankelijk van de grootte en complexiteit van je website, de branche waarin je actief bent, je concurrentie en doelen die je met jouw bedrijf wil behalen. Wees dus gewaarschuwd voor marketingbureaus die een vast bedrag voor SEO handteren.

Uiteraard kan Yeps jullie organisatie ook alleen op strategisch niveau ondersteunen. We brengen dan de kansen voor jouw bedrijf in kaart. Vervolgens geven we in een analyse weer welke technische en conversiegerichte verbeteringen je website nodig heeft om aan alle Google richtlijnen te voldoen en nemen we je mee in de uitkomsten van het zoekwoordenonderzoek. We kunnen zelfs nog een stap verder gaan door je te helpen met het opzetten van structuren voor het schrijven van kwalitatieve landingspagina’s, blogberichten en websiteteksten waar je vervolgens zelf mee aan de slag kunt. In overleg is alles mogelijk en we kijken graag met je mee naar een oplossing die past bij jouw bedrijf.

Het plaatsen van links is inderdaad nog steeds onderdeel van SEO. Het publiceren van artikelen op andere websites is ook bij Yeps onderdeel van linkbuilding, wat een belangrijk aspect is van het succes van de SEO-strategie. Gelukkig heeft Google strenge eisen gesteld aan de kwaliteit van een link. Een bulk links inkopen die niet van toegevoegde waarde zijn voor jouw organisatie heeft dus geen zin meer. Wij weten welke links wel van toegevoegde waarde zijn en transparant in welke links er naar jouw website geplaatst worden.

Martijn van Keulen
Eigenaar OC De Pelikaan
Martijn

Je merkt dat je echt te maken hebt met een marketingbureau dat werkt als team, heel goed samenwerkt, sterke communicatie heeft en een complete dienst levert. Ik heb het gevoel dat ze bij Yeps echt weten wat ze doen, het zijn echte specialisten, en dat blijkt maar weer uit het resultaat. Ik vind het vooral fijn dat ik alles onder één dak heb en zelf niet meer hoef te schakelen tussen meerdere partijen, dat is erg prettig.

Robert Kraaijenzang
Commercieel Directeur Prodeta ICT
Robert

Yeps heeft goede SEO-vriendelijke websiteteksten geschreven en wist de gewenste tone-of-voice door te voeren, zodat de website echt onze identiteit weergeeft.

Meer weten? Let’s talk.
Vertel ons jouw ambitie en creëer samen met ons een strategie die jouw succesverhaal maakt. Durf jij de uitdaging aan?
Stuur ons een e-mail
Meer weten Bobbie