• Content

    Sterke content om jouw merkverhaal te vertellen

    Goede content is voor veel organisaties nog een uitdaging. Toch is het een van de belangrijkste marketinguitingen en dé sleutel tot het bereiken van jouw doelgroep. Prikkelen, verleiden, overtuigen en overhalen tot actie – dat is het doel. Hoe versterk je de band met je huidige klanten en overtuig je potentiële klanten om voor jou te kiezen? Het antwoord ligt in heldere, consequente communicatie via je website, sociale media en nieuwsbrieven. Door consistent te zijn in jouw content, waarbij de boodschap en tone-of-voice een belangrijk onderdeel zijn, bouw je vertrouwen op.

    Sara schrijven bij computer kijkend naar camera

    Onze contentstrategie is duidelijk, doordacht en op maat

    Om op te vallen tussen enorme informatiestromen waar jouw doelgroep tegenwoordig mee geconfronteerd wordt is boeiende, relevante en unieke content enorm belangrijk geworden. Daarom vinden we het belangrijk dat we jouw boodschap effectief en op een unieke wijze overbrengen. Met passie voor copywriting, scherp oog voor beeld en een data gedreven aanpak overtuigen we jouw doelgroep om de gewenste actie  te ondernemen.

    Bobbie en Sebastiaan overleg
    Klaar met content plaatsen om het plaatsen?
    Wij ook! Stop vandaag nog met het onnodig veel tijd steken in je social media posts, websiteteksten, blog's en artikelen! Ontdek vandaag nog hoe wij met een gerichte, heldere contentaanpak jouw communicatie versterken.

    Merken waar we voor werken

    Logo Vakmanschap Techniek
    logo top beveiliging
    Logo Eureka
    logo Celine Marelia
    logo Arnhem Studiestad
    logo De Batouwe
    logo OC de Pelikaan
    logo Cbt
    Logo Wij Techniek
    Logo HAN
    Stefan, Fabiaan en Sebastiaan met sticky notes op het raam

    Resultaten van onze contentstrategie

    Herkenbaarheid

    Creëer een unieke stem en stijl voor je merk.

    Duidelijk en concreet

    Communiceer effectief zonder verwarring of onduidelijkheid.

    Conversieverhogend

    Stimuleer acties en verhoog verkopen.

    Onze werkwijze in vier duidelijke stappen

    1.

    Identiteit

    We willen jou eerst goed leren kennen, want jouw merkverhaal staat centraal. We duiken diep in wat je doelen zijn en wat jou uniek maakt.

    2.

    Doelgroep

    Het is enorm belangrijk om te weten wie gaan overtuigen met jouw verhaal en wat hun unieke behoefte is.

    3.

    Strategie

    Met een afgestemde strategie definiëren we jouw unieke boodschap, de kanalen die we gaan inzetten en de contentformats.

    4.

    Implementatie

    Tijd om hoogwaardige content te creëren volgens een strategische planning en deze consistent te plaatsen voor een optimaal resultaat.

    Nu is het aan jou! Gaan we jouw doelgroep overtuigen?

    Durf jij te investeren in kwaliteit?

    Bij Yeps geloven we in persoonlijke aandacht, een vleugje humor en oprechte relaties. We zijn benieuwd naar jouw verhaal.

    Benieuwd naar wat wij voor je kunnen betekenen?

    Isabel met boek en koffie leunend tegen stoel
    Robert Kraaijenzang
    Commercieel Directeur Prodeta ICT
    Robert

    Yeps heeft goede SEO-vriendelijke websiteteksten geschreven en wist de gewenste tone-of-voice door te voeren, zodat de website echt onze identiteit weergeeft.

    Richard Huurman
    Commercieel Directeur Cbt
    Richard

    Yeps heeft voor ons een strategisch marketingplan ontwikkeld en op basis van een jaarplanning promoten zij onze nieuwe producten/diensten. Yeps is een flexibele partner in de uitvoer en houdt zicht op de lange termijn. Daarbij zijn ze schrikbarend grappig.

    Succesverhalen die we graag met je delen

    Sub-branding
    Websitestructuur
    User experience
    8 nieuwe websites voor een verbeterde gebruikerservaring van verschillende doelgroepen.

    Cbt

    FD Gazellen Award
    400+ leads per jaar
    + 384% volgers op LinkedIn
    Strategische vernieuwing bij Cbt: nieuwe marketingstrategie, website en verhoogde online aanwezigheid benadrukken unieke waarde in maakindustrie.
    Doelgroepinzicht
    Merkidentiteit
    + 1013% volgers op LinkedIn
    Een strategische herpositionering, doelgerichte marketingstrategie, vernieuwde visuele identiteit en digitale aanwezigheid boosten Eureka's groei en merkbekendheid.
    Webdesign
    SEO-strategie
    Conversieoptimalisatie
    Technische en visuele website-updates, SEO en conversieverbeteringen hebben de vindbaarheid en gebruiksvriendelijkheid van OC de Pelikaan verhoogd.
    Merkidentiteit
    Design en logo
    Twee websites
    Nieuwe merkidentiteit voor Qolor met focus op verbinding en vertrouwen, inclusief design update en twee doelgerichte websites.
    Meer weten? Let’s talk.
    Vertel ons jouw ambitie en creëer samen met ons een strategie die jouw succesverhaal maakt. Durf jij de uitdaging aan?
    Stuur ons een e-mail
    Meer weten Bobbie